sila derma


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 18 April 2011

cerita disebalik induksi

salam,
Biasanya bila orang kata "disebalik" menda tu adalah menda yang tersirat dan bukan semua orang tau.tapi menda aku nak tulis ni langsung tak tersirat dan tak payah pikir.Orang gila tau, orang gila kuasa(baca: BN ) tau, orang nak rampas kuasa orang gila pon tau (baca: PR).

Semalam aku ke seremban ada taklimat induksi guru. jalan punya la jauh dari tempat aku ni , akhirnya taklinat berakhir dalam 30 minit dan semua yang di sebut dalam 30 minit tu adalah menda yang kami boleh baca di slide power point yang ditayangkan. Tak palah, cikgu cabuk macam saya memang tak minat membaca, elok jugak ada yang tolong baca

antara pointnya
1) induksi kat melaka 24-26 mei ini
2) tempoh induksi dpendekkan dari 2 minggu pada tahun sebelumnya kepada 3 hari 2 malam pada tahun ini
3) ada kerja kursus kena wat sebelum induksi dan hantar semasa pendaftaran
4) ini induksi cara baru
5) " jadual kita memang pack kerana semua perkara dalam 2 minggu dihimpunkan dalam 2 hari (hari ketiga samapai jam 12 tengahari sahaja)

tak banyak berfikir kepala otak aku terus memproses " cait cara baru la sangat, padahal kerajaan dah tak dak duit sebab banyak tabur kat sarawak".ha, apa cerita, langsung tak tersirat, tanpa payah pikir banyak aku dah tau apa dia nak bagitau..hahaha, bila kerajaan habis pitih, rakyat lah dahulu yang kena tanggung. Bini menteri?boleh tambah botox lagi..


No comments:

Post a Comment